2017-05-05

Kicsi szívek

 Cuore e Batticuore blogban láttam meg a egy szív befejezéstRose Sampler minta egyik részletéből ami nagyon megtetszett - sajnos arra nem volt időm így egy másik részletére esett a választásom.

2 verzióban készítettem el, sárgában...

és lilás-rózsaszínben.

Hungarocell szívet vontam be a hímzéssel, körbe csipkét ragasztottam, melybe 3 szál hímzőfonalat fűztem.

Ahány levél lengedez
szél ringatta ágon,
ahány harmatcsepp ragyog
fűszálon, virágon
Édesanyám, fejedre
annyi áldás szálljon.
Móra Ferenc: Anyának

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a szív-díszek, nekem mindkét színösszeállítás tetszik ♥ A hátoldalak anyaga is nagyon szép. Rendkívül ügyes vagy a hungarocell bevonásban, hihetetlen, hogy egy apró ráncocska sincs rajtuk. Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Csodálatosan szépek lettek!
    Én is csodálom a precizitásod :)
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  3. ♥ Lélegzet elállítóan gyönyörűek ezek a szívek!!!♥

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép lett minden, Rita❤❤❤

    VálaszTörlés