2018-01-29

Január végén...

"Minden felnőtt életében vannak olyan napok, amikor úgy érezzük, itt a vége. Mikor már azt sem tudjuk, miért harcolunk olyan keményen nap mint nap, amikor a valóság és a mindennapok maguk alá temetnek, és azon gondolkodunk, meddig is bírjuk még. A legfantasztikusabb az, hogy több ilyen napot is túlélünk anélkül, hogy összeroppannánk. A legszörnyűbb pedig az, hogy nem tudjuk, pontosan hány ilyen nappal vagyunk képesek megbirkózni."


A fenti idézet Fredrik Backman: Mi vagyunk a medvék könyvből származik. Szeretem Fredrik Backman stílusát és most sem csalódtam. Pár szóban összefoglalva: Björnstad és a hoki -
drámai és néha szórakoztató...emberi érzelmek, sorsok - szülői féltés, barátság, hűség, erkölcsi és társadalmi normák... néha mosolyogtam, de legtöbbször a szívemet facsarta. Megrázó és reményteli történet. Elgondolkoztatott, mint szülőt, vagy anno tiniként én mit tettem volna akkor ha...
"Csak akkor hátrálok, amikor lendületet gyűjtök."
Ez egy sorozat első kötete, kiváncsian várom a folytatást...


F. S. Fitzgerald:Meghalnék érted - lefekvés előtti kis esti olvasmányok. 17 novella ami igen széles képet mutat minden értelemben. Filmszerűen pergő történetek mely érzelmeket váltanak ki...

Nemrég kezdtem el olvasni Obádovics J. Gyula: Életem - Hiszek a végtelenben tavaly kilencvenedik életévét ünneplő professzor önéletrajzi kötét. A humoros életszemlélet minden kis történetben visszaköszön. A gyermekkornál járok, de már most ajánlom elolvasásra.
"Dolgozni kell, nincs más titok. Az agy is olyan, mint az izom, edzésben kell tartani."

Egy kis hímzést is hoztam még. A Brodeuse Bressane  Mini Mandala Month SAL Januári hímzése 2 verzióba készült el.  Talán a kék egy kicsit jobban tetszik...

Nagyon szép, mosolygós hetet kívánok!

3 megjegyzés:

  1. Szerintem mind a kettő nagyon szép! Mi lesz belőlük?

    VálaszTörlés
  2. Már megijedtem az első mondatoknál...örülök, hogy "csak" könyvajánló :) Fitzgeraldot imádom,és nem gondoltam volna, hogy Obádovics még él (jó egészséget neki a további évekre).Érdekesek az új hímzések-nekem is a kék tetszik jobban.

    VálaszTörlés
  3. Neme minden januárom ilyen az utóbbi években...
    Köszi a könyvajánlót! Szépek a hímzéseid is! - nekem nem a kék tetszik jobban :)))

    VálaszTörlés